onsdag 28 mars 2012

GRATTIS!!!
*
Världens finaste
*
NOAH
*
*
1-års dagen!!!!
*****************************
Dagen började med sång och pket på sängen. Noah skrattade och tittade på oss som om vi inte var riktigt vettiga där vi sjöng för full hals och hurrade. Jag tror bstämt att Tilda uppskattade hela spektaklet mer än födelsedagsgrisen själv.
***
Noah fick en damsugare som han sysselsatt sig med hela morgonen. Andy och jag fick jobba på i samma anda och storstädade och fixade och nu är allt klart!
***
Resten av dagen skall vi ägna åt riktigt familjemys. Vi har tagit Tillda ledigt från sörskolan och jag är ledig från skolan. Solen lyser och jag skall snart packa vår pick-nick-korg. Idah blir det lek och mys på stranden i Lomma!

1 kommentar:

  1. GRATTIS NOAH på 1-ÅRSDAGEN!!!
    Önskar dig en strålande fin dag tillsammans med din familj! Tänk att ett år redan gått sedan du kom till världen på morgonkvisten den 28:e mars. En dag jag heller aldrig kommer till att glömma, den förblir speciell!<3 Vi undrar vad du önskar dig i födelsedagspresent? Kram Malin med familj

    SvaraRadera