tisdag 20 mars 2012

Jag förstår om ni inte orkar följa denna bloggen längre. Väldigt ont om inlägg och inga bilder. Det är INTE sånna bloggar jag vill följa iaf...
***
Men det är så fullt upp är hemma så jag vet inte vad. Jag pluggar på som bara den och räknar månaderna tills jag är färdig!
***
Noah fyller 1 år nästa vecka. Så det förbereds inför stort kalas. Kan ni tänka er, min lilla prins fyller 1 år?! Han tog dessutom sina första steg för inte alls länge sen. Nu släpper han gärna och går 5-7 steg åt gången. Det känns så skönt att han går. Han kommer kunna knata omkring med de andra barnen på förskolan. För tro det eller ej 4 dagar efter sin 1-års dag börjar han på förskolan. Det känns lite sorligt i mammahjärtat, men det kommer bli bra!
***
Tilda trotsar som vilken annan snart 4 åring som helst. Men hon är lika underbar för det. När hon är på "gott" humör har vi verkligen det helt underbart! Hon börjar bi så stor och duktig min fina tjej. Hon är ett riktigt sällskap och vi har härliga diskussioner om allt mellan himmel och jord hon och jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar