onsdag 22 februari 2012

24 timmar

Om exakt 46 minuter får vi frågorna till vår 24-timmars tenta! Jag är laddad till tänderna och faktiskt inte ett dugg nervös. Böckerna är lästa, föreläsningsanteckningarna har jag gått igenom, alla artiklar utskrivna och igenomlästa, powerpoint-slingorna lästa, ja som sagt laddad!!!!
***
Andy är med Noah och hälsar på Andys jobb, han lovade att köpa cocacola och lösgodis med sig hem. Det är långa 24-timmar. Jag har oftast svårt att skicka in tentan innan tiden är slut utan måste sitta och pilla med den in i det sista. Då behövs minsann lösgodis och cocacola. Jag förtjänar faktiskt det idag!
***
6 frågor får vi idag och utav dessa för vi själva välja 3 som vi skall besvara. Det är allt jag vet just nu. Vidare information kommer kl 12. På något lustigt sätt vill jag baraatt klockan skall bli 12 nu så att jag kan sätta igång....så jag såsmåningom kan bli färdig!
***
Vi hörs nog inte mer förrän i morgon efter lunch! Eller vem vet jag kanske överraskar och skickar in tentan ikväll?! Annars har jag kanske en bra ursäkt att ta ett avbrott och kika in här igen?! För visst är det så, jag är helt fenomenal på att hitta ursäkter när det gäller att plugga. Jag har alltid en massa andra saker som är viktigare...Det är ALDRIG så fint städat hemma hos oss, så lite tvätt i tvättkorgen och så fullt i kylen och frysen som när det vankas tenta för mig. För visst är det viktigare att blogga, städa, tvätta, handla och laga mat...

1 kommentar:

  1. Lycka till - det blir säkert jättebra.
    Känner igen det där med att göra allt annat än det man egentligen borde, haha!
    Hoppas ni haft en mysig weekend.
    Kram Frida

    SvaraRadera