måndag 6 februari 2012

Kludderi, kluddera...

Förra inlägget var mitt första jag skrev på min Iphone, någonsin. Lite kluddigt, men ok. Men visst skall det finnas någon ap som gör det lättare att blogga från telefonen?
Får luska mer i det senare!

Nu är jag trött så det svider i ögonen, klockan är bara 18 och Andy ska ochträna fotboll. Vilket innebär att jag är ensam med galningarna hela kvällen. Jag hoppas dom kroknar snart så att deras mamma kan göra detsamma!

Nu pyjamas och vällingtime!

Och ja som jag berättade tidigare idag så tar Noah äntligen välling!!!! Han blir inte mätt på ersättning och dessutom är det juh hutlöst dyrt. Nu kan Noah och Tilda få samma välling och det blir ju aningen smidigare för en trött studerande småbarnsmamma. Smidigt är mitt motto ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar