onsdag 8 februari 2012

Mission completed

Jag lyckades bra med uppdraget att bara shoppa till mig själv. En stickad tröja, två tunna långärmade tröjor, två linne och två tunna halsdukar. Nu har jag lite fina kläder att ha på mig när Andy och jag skall på semester nästa vecka. Vill ju känna mig fin. Känner mig nästan som kär på nytt när vi plannerar vad vi skall göra, hur vi bara sa strosa omkring på stan, hålla handen, äta gott. Jag jisses vad jag längtar.
-
Och på tal om nykär....i slutet av min shoppingrunda hittade jag en vårjacka, to die for! Denna jackan vill såååå gärna flytta hem i min garderob, och jo jag lovar det finns plats i min garderbo för en ny jacka. Vårjackan som hänger i min garderob har hängt där sen 2007, minst.
-
Men en jacka för 1899:- är det försvartbart när man är fattig student och går på CSN?! Tur att jag fyller år lagom tills det är dags att börja använda en sånhär skönhet...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar