tisdag 21 februari 2012

Mitt intresse!!!!

Alla har vi olika intresse och jag älskar verkligen mina barnvagnar! Tyvärr ett ganska dyrt intresse, men ny vagnar bekostas av gamla, så det går oftast på ett ut. Ännu mer sorgligt är att det inte är livslångt. Om drygt två år kommer här inte behövas några barnvagnar hemma mer, och vad skall jag då hitta på?!
***
Jag tänker iaf frossa så mycke jag kan under dessa två år och försöka hinna prova så många barnvagnar jag bara kan! Just nu står en Urban Jungel Singel, en Emmaljunga Ozone och en Brio Go så fint uppradade i vardagsrummet. Tyvärr måste två av dom flytta hemifrån. Vi har inte plats och jag erkänner mig besegrad, vi har inte användning för tre barnvagnar. Men för den saken skull säger jag INTE att detta är mina sista vagnar, inte en chans. Jag har många olika modeller kvar att prova de närmaste två åren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar