tisdag 14 februari 2012

Nu är den här!


Jag vet inte vilken vagn i ordningen det är, en jag borde närma mig 30 totalt. Jag och Tilda hämtade ut den strax innan lunch och jag har inte hunnit köra den speciellt mycket. En tur inne på Jättekul i Lun och till och från bilen är nog vad jag fått till idag. Men en kort och snabb summering;
***
* Helt underbart gung
* Noah sitter riktigt bra, dock inget riktigt sittläge, men han är så stor nu att det gör mig inget
* Underbart stor varukorg som rymmer väldigt mycke, största risken är att jag överbelastar vagnen
* Bra sufflett, som dessutom går att ta av helt så jag kan sy egna, precis som på Bugaboo
* Lätt att fälla ihopa, blir väldigt liten och går in på längden i bilen
* Jätteskönt handtag
***
Återkommer med en utförligare beskrivning när jag hunnit köra den ett tag. I morgon kommer nog en bild på hela min vagnparad här hemma. Inan jag måste skiljas från en del och det med tårar i ögonen...
***
Idag har vi haft en supermysig dag! Vi firar inte alla <3-dag så mycke i år. Andy och jag åker till Barcelona på fredag så där ska vi minsann fira vår kärlek. Me Tilda blev såklart firad. Vi åkte till Jättekul och där fick hon välja några småsaker till sitt dockhus. Under kvällen blev det köbemad och fotboll i soffan. Nu sitter vi bara och slöar jag och maken. Pratar lite om kommande weekend och njuter av tystnaden!

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du har en ny blogg Jessica! Blev allt lite ledsen när du hade tagit bort din gamla men nu har jag hittat din nya!

    Kram Frida.

    SvaraRadera